კატალოგი
პოლიტიკა
ინტერვიუები
ამბები
საზოგადოება
მოდი, ვილაპარაკოთ
მოდა + დიზაინი
რელიგია
მედიცინა
სპორტი
კადრს მიღმა
კულინარია
ავტორჩევები
ბელადები
ბიზნესსიახლეები
გვარები
თემიდას სასწორი
იუმორი
კალეიდოსკოპი
ჰოროსკოპი და შეუცნობელი
კრიმინალი
რომანი და დეტექტივი
სახალისო ამბები
შოუბიზნესი
დაიჯესტი
ქალი და მამაკაცი
ისტორია
სხვადასხვა
ანონსი
არქივი
აგვისტო 2020 (148)
ივლისი 2020 (204)
ივნისი 2020 (249)
მაისი 2020 (201)
აპრილი 2020 (194)
მარტი 2020 (197)

№4 წიწიბურას ერთკვირიანი დიეტა და მინუს 5 კილოგრამი

ნინო კანდელაკი ანი რევია

  წიწიბურას სასარგებლო თვისებების წყალობით კვირაში 5 კოლოგრამამდე დაკლებას შეძლებთ. საღამოს მოხარშეთ 2 ჭიქა წიწიბურა 5 ჭიქა წყალში. გაღვიძებისთანავე, უზმოზე დალიეთ 1 ჭიქა ცხელი, ანადუღარი წყალი, ნახევარი საათის შემდეგ კი მიირთვით  3 ნაწილად გაყოფილი წიწიბურას 1 ულუფა, კეფირთან ან მაწონთან ერთად. მიაყოლეთ უშაქრო ჩაი ან ბოსტნეულის წვენი – გოგრის, სტაფილოს ან პომიდვრის. სადილზე მიირთვით მეორე ულუფა, ხოლო ვახშამზე კი – მესამე. შუალედებში, აუცილებელია 2 ლიტრამდე სითხის მიღება – უშაქრო, უგაზო სასმლის ან უბრალოდ, წყლის.
  დიეტის ხანგრძლივობა 7 დღეა. მისი დასრულების შემდეგ შეგიძლიათ, დილაობით კვლავ წიწიბურა მიირთვათ, რაც მიღწეული წონის შენარჩუნებაში დაგეხმარებათ. ამ დიეტის გამეორება კი მხოლოდ 1 თვის შემდეგ შეიძლება.

скачать dle 11.3