კატალოგი
პოლიტიკა
ინტერვიუები
ამბები
საზოგადოება
მოდი, ვილაპარაკოთ
მოდა + დიზაინი
რელიგია
მედიცინა
სპორტი
კადრს მიღმა
კულინარია
ავტორჩევები
ბელადები
ბიზნესსიახლეები
გვარები
თემიდას სასწორი
იუმორი
კალეიდოსკოპი
ჰოროსკოპი და შეუცნობელი
კრიმინალი
რომანი და დეტექტივი
სახალისო ამბები
შოუბიზნესი
დაიჯესტი
ქალი და მამაკაცი
ისტორია
სხვადასხვა
ანონსი
არქივი
აგვისტო 2019 (145)
ივლისი 2019 (209)
ივნისი 2019 (208)
მაისი 2019 (254)
აპრილი 2019 (201)
მარტი 2019 (208)

№4 წონაში დასაკლები და იმუნიტეტის გასაძლიერებელი ბროკოლის დიეტა

ნინო კანდელაკი ანი რევია

ბროკოლი ნაკლებად კალორიულია, ადვილად ანაყრებს, ამდიდრებს ორგანიზმს სასარგებლო ნივთიერებებით, ვიტამინებით, მინერალებით და რაც მთავარია, იწვევს წონაში სწრაფ კლებას. 4-დღიანი დიეტის დაცვის შემდეგ თქვენ, დაახლოებით, 2-3 კილოგრამს დაიკლებთ და ორგანიზმის იმუნიტეტესაც გაამყარებთ. შეგიძლიათ, მომდევნო კვირაშიც გაიმეოროთ.
პირველი დღე
საუზმე: 200 გრამი ორთქლზე მომზადებული ბროკოლი, 1 წყლიან ჭიქა წყალში გახსნილი 1 ჩაის კოვზი თაფლი.
სადილი: 100 გრამი ორთქლზე მომზადებული ბროკოლი, 1 ულუფა ქათმის ბულიონი.
ვახშამი: 100 გრამი ორთქლზე მომზადებული ბროკოლი, უშაქრო პიტნის ჩაი.
მეორე დღე
საუზმე:
200 გრამი ორთქლზე მომზადებული ბროკოლი, 1 ჭიქა ანანასის წვენი.
სადილი:150 გრამი ორთქლზე მომზადებული ბროკოლი, 1 ცალი ფორთოხალი.
ვახშამი: 200 გრამი ორთქლზე მომზადებული ბროკოლი, 1 ჭიქა თაფლიანი წყალი.
მესამე დღე
საუზმე:
200 გრამი ორთქლზე მომზადებული ბროკოლი, 1 ჭიქა 1-პროცენტიანი კეფირი.
სადილი: 200 გრამი ორთქლზე მომზადებული ბროკოლი, 1 ნაჭერი მოხარშული ქათმის ფილე, 1 ჭიქა ანანასის წვენი.
ვახშამი: 150 გრამი მოხარშული ძროხის მჭლე ხორცი, 1 ჭიქა წყალში გახსნილი 1 ჩაის კოვზი თაფლი.
მეოთხე დღე
საუზმე:  100 გრამი ორთქლზე მომზადებული ბროკოლი, 1 ცალი მოხარშული კვერცხი, 1 ჭიქა თაფლიანი წყალი.
სადილი: 100 გრამი ორთქლზე მომზადებული ბროკოლი, 1 ულუფა ქათმის ბულიონი.
ვახშამი:150 გრამი მოხარშული ძროხის ხორცი, პიტნის ჩაი თაფლით.скачать dle 11.3