კატალოგი
პოლიტიკა
ინტერვიუები
ამბები
საზოგადოება
მოდი, ვილაპარაკოთ
მოდა + დიზაინი
რელიგია
მედიცინა
სპორტი
კადრს მიღმა
კულინარია
ავტორჩევები
ბელადები
ბიზნესსიახლეები
გვარები
თემიდას სასწორი
იუმორი
კალეიდოსკოპი
ჰოროსკოპი და შეუცნობელი
კრიმინალი
რომანი და დეტექტივი
სახალისო ამბები
შოუბიზნესი
დაიჯესტი
ქალი და მამაკაცი
ისტორია
სხვადასხვა
ანონსი
არქივი
დეკემბერი 2018 (53)
ნოემბერი 2018 (226)
ოქტომბერი 2018 (252)
სექტემბერი 2018 (209)
აგვისტო 2018 (267)
ივლისი 2018 (223)

№38 6-დღიანი მაწვნის დიეტა

ნინო კანდელაკი ნონა დათეშიძე


მაწონი სასარგებლო პროდუქტია. ის აწესრიგებს საჭმლის მონელებას. თუ ზედმეტი კილოგრამების მოცილება გადაწყვიტეთ, მაწვნის დიეტა დაგეხმარებათ. მაწვნის დიეტას საფუძვლად უდევს დღიური რაციონის 1 800-1 200 კილოკალორიამდე შემცირება, რისთვისაც რაციონიდან გამოირიცხება ადვილად ასათვისებელი ნახშირწყლები, კერძოდ, შაქარი, პურ-ფუნთუშეული, ცხიმები და კარტოფილი. სასურველია მივირთვათ უცხიმო ქათმის ხორცი და თევზი. არ იზღუდება ხილი და ის ბოსტნეული, რომელიც სახამებელს არ შეიცავს – სალათა, კიტრი, პომიდორი, ბოლოკი, მწვანილი. წყლის ოდენობა კი, დღე-ღამეში 1,5 ლიტრს არ უნდა აღემატებოდეს. სასურველია, საკვები მივირთვათ ერთსა და იმავე დროს.
პირველი დღე
საუზმე – 1 ჭიქა მაწონი, 2 ვაშლი;
სადილი – ბოსტნეულის სალათა, 1 ნაჭერი მოხარშული თევზი ან ქათმის ფილე;
სამხარი – 1 ჭიქა მაწონი;
ვახშამი –1 ცალი ვაშლი;
ძილის წინ – 1 ჭიქა მაწონი.
მეორე დღე
საუზმე – 1 ჭიქა მაწონი;
სადილი – 1 ნაჭერი მოხარშული თევზი და 1 ცალი კიტრი;
სამხარი – 1 ვაშლი;
ვახშამი – 1 ცალი სტაფილოს, ბოლოკის, პომიდვრისა და კიტრის სალათა, მწვანილით;
ძილის წინ – ერთი ჭიქა მაწონი.
შემდგომი 4 დღე, იგივე კვების რაციონი დაიცავით ანუ მესამე დღეს პირველი დღის, მეოთხე დღეს – მეორე დღის და ასე შემდეგ.скачать dle 11.3