კატალოგი
პოლიტიკა
ინტერვიუები
ამბები
საზოგადოება
მოდი, ვილაპარაკოთ
მოდა + დიზაინი
რელიგია
მედიცინა
სპორტი
კადრს მიღმა
კულინარია
ავტორჩევები
ბელადები
ბიზნესსიახლეები
გვარები
თემიდას სასწორი
იუმორი
კალეიდოსკოპი
ჰოროსკოპი და შეუცნობელი
კრიმინალი
რომანი და დეტექტივი
სახალისო ამბები
შოუბიზნესი
დაიჯესტი
ქალი და მამაკაცი
ისტორია
სხვადასხვა
ანონსი
არქივი
ოქტომბერი 2019 (149)
სექტემბერი 2019 (197)
აგვისტო 2019 (236)
ივლისი 2019 (209)
ივნისი 2019 (208)
მაისი 2019 (254)

№28 ნივთიერებათა ცვლის მოსაწესრიგებელი ნესვის 3-დღიანი დიეტა

ნინო კანდელაკი ნონა დათეშიძე

ნესვის დიეტით არა მხოლოდ გათავისუფლდებით ზედმეტი კილოგრამებისგან, არამედ მოიწესრიგებთ ნივთიერებათა ცვლას და შეავსებთ თქვენს ორგანიზმს საჭირო ვიტამინებით. ნესვი მდიდარია მინერალური ნივთიერებებით, მარილებითა და ვიტამინებით.
                                   პირველი დღე:
საუზმე – 200 გრამი ნესვი, 100 გრამი უცხიმო ხაჭო, ერთი ნაჭერი ჭვავის პური.
სადილი – ერთი ნაჭერი მოხარშული უცხიმო თევზი, 50 გრამი ნესვი, 50 გრამი უცხიმო ყველისა და სალათის ფურცლების სალათა ლიმონის წვენითა და ცოტა ზეითუნის ზეთით.
სამხარი – 200 გრამი ნესვი.
ვახშამი – 200 გრამი მოხარშული ბრინჯი, 1 კიტრისა და 1 პომიდვრის სალათა, მარილის გარეშე და ერთი ნაჭერი ნესვი.
                        მეორე დღე:
საუზმე – 1 მოხარშული კვერცხი, უშაქრო მწვანე ჩაი.
სადილი – ჭარხლის, კიტრისა და მწვანილის სალათა, ლიმონის წვენით და ცოტა ზეითუნის ზეთით. 200 გრამი ნესვი და ერთი ჭიქა ლიმონიანი წყალი.
სამხარი – 200 გრამი უცხიმო ხაჭო.
ვახშამი – 1 ნაჭერი მოხარშული ქათმის თეთრი ხორცი, 1 ცალი გახუხული პურის ნაჭერი და 200 გრამი ნესვი.
                  მესამე დღე:
საუზმე –  200 გრამი ნესვი და ერთი ჭიქა იოგურტი.
სადილი – ერთი თეფში მოხარშული ბრინჯი, ერთი ნაჭერი მოხარშული ქათმის თეთრი ხორცი, 100 გრამი ნესვი.
სამხარი – ერთი ნაჭერი შავი პური და ერთი ფინჯანი მწვანე ჩაი.
ვახშამი – 1 ცალი მოხარშული კარტოფილი, კიტრის, მწვანილისა და ზეითუნის ზეთისგან მომზადებული სალათა, 200 გრამი ნესვი.скачать dle 11.3