კატალოგი
პოლიტიკა
ინტერვიუები
ამბები
საზოგადოება
მოდი, ვილაპარაკოთ
მოდა + დიზაინი
რელიგია
მედიცინა
სპორტი
კადრს მიღმა
კულინარია
ავტორჩევები
ბელადები
ბიზნესსიახლეები
გვარები
თემიდას სასწორი
იუმორი
კალეიდოსკოპი
ჰოროსკოპი და შეუცნობელი
კრიმინალი
რომანი და დეტექტივი
სახალისო ამბები
შოუბიზნესი
დაიჯესტი
ქალი და მამაკაცი
ისტორია
სხვადასხვა
ანონსი
არქივი
ივნისი 2020 (50)
მაისი 2020 (201)
აპრილი 2020 (194)
მარტი 2020 (197)
თებერვალი 2020 (203)
იანვარი 2020 (194)

№49 ნივთიერებათა ცვლის მოსაწესრიგებელი დიეტა

თათია ფარესაშვილი ნონა დათეშიძე

თუკი ამ დიეტას სწორად შეასრულებთ, 2 კვირაში, დაახლოებით, 8-10 ზედმეტ კილოგრამსაც დაიკლებთ და ამასთანავე, ნივთიერებათა ცვლასაც დაარეგულირებთ.
პირველი დღე

საუზმე: დიეტის განმავლობაში არ იცვლება. 1 ფინჯანი რძიანი ყავა, 1 საშუალო ზომის ფორთოხალი ან 1 ვაშლი, 1 თოხლო კვერცხი, 1 ნაჭერი პური.
სადილი: 200 გრამი  შემწვარი ან მოხარშული თევზი, 100 გრამი დაბლენდერებული ნიახური ლიმონის წვენით.
ვახშამი: 100 გრამ წვრილად დაჭრილ მოხარშული ხორცს დაუმატეთ 1 კვერცხის გული და 1 ჩაის კოვზი ხახვის წვენი. კარგად აურიეთ და მიირთვით 1 ნაჭერ პურთან ერთად.
მეორე დღე
საუზმე: იგივე
სადილი:  200 გრამი მოთუშული ისპანახი, 150 გრამი  ხბოს შემწვარი ღვიძლი, 2 ცალი მოხარშული კარტოფილი.
ვახშამი: 1 ჭიქა იოგურტი, ბოსტნეულის სალათა, 1 ნაჭერი პური, თოხლო კვერცხი და 1 ნაჭერი ლორი.
მესამე დღე
საუზმე: იგივე.
სადილი: 200 გრამი ტომატის წვენი, სალათის ფურცლებისა და ლიმონის სალათა.
ვახშამი: 1 ჭიქა იოგურტი, 2 ცალი კარგად მოხარშული კვერცხი, 2 ცალი პომიდორი და 1 ვაშლი.
მეოთხე დღე
საუზმე: იგივე.
სადილი: 200 გრამი მოხარშული წიწილა, 150 გრამი კომბოსტო, 1 ნაჭერი პური.
ვახშამი: 500 გრამი ხაჭო, 1 ნაჭერი პური, 1 ჭიქა უცხიმო რძე.
მეხუთე დღე
საუზმე: იგივე.
სადილი: 150 გრამი მოხარშული  საქონლის ხორცი, 250 გრამი გახეხილი სტაფილო, 2 ცალი მოხარშული კარტოფილი.
ვახშამი: პომიდვრის, ლიმონის წვენისა და მწვანე ხახვის სალათა,  1 ცალი ვაშლი, 2 ცალი შემწვარი კვერცხი.
მეექვსე დღე
საუზმე: იგივე.
სადილი:  200 გრამი მოხარშული თევზი, 150 გრამი მწვანე სალათა, 1 ნაჭერი პური.
ვახშამი: 150 გრამი ძროხის მოხარშული ხორცი, 150 გრამი  ბოსტნეულის სალათა, 150 გრამი ვაშლი და ერთი ჭიქა უცხიმო რძე.
მეშვიდე დღე
საუზმე : იგივე.
სადილი:  200 გრამი მოხარშული ქათამი, 100 გრამი მოხარშული ბრინჯი მწვანე სალათის ფოთლებითა და ლიმონის წვენით, 1 ჭიქა უცხიმო რძე.
ვახშამი: 1 ჭიქა იოგურტი, 2 საშუალო ზომის ქათმის კატლეტი, 1 ნაჭერი პური და ერთი ვაშლი.
მეორე კვირაში, იგივე დიეტა გაიმეორეთ.скачать dle 11.3