კატალოგი
პოლიტიკა
ინტერვიუები
ამბები
საზოგადოება
მოდი, ვილაპარაკოთ
მოდა + დიზაინი
რელიგია
მედიცინა
სპორტი
კადრს მიღმა
კულინარია
ავტორჩევები
ბელადები
ბიზნესსიახლეები
გვარები
თემიდას სასწორი
იუმორი
კალეიდოსკოპი
ჰოროსკოპი და შეუცნობელი
კრიმინალი
რომანი და დეტექტივი
სახალისო ამბები
შოუბიზნესი
დაიჯესტი
ქალი და მამაკაცი
ისტორია
სხვადასხვა
ანონსი
არქივი
ნოემბერი 2017 (159)
ოქტომბერი 2017 (231)
სექტემბერი 2017 (261)
აგვისტო 2017 (212)
ივლისი 2017 (233)
ივნისი 2017 (265)

№42 მარტივად დასაცავი დიეტა, შიმშილის გარეშე და დაკლებული 12 კილოგრამი

თათია ფარესაშვილი ნონა დათეშიძე


ეს დიეტა 20-დღიანია და ყოველგვარი შიმშილის გარეშე, მინიმუმ, ზედმეტ 12 კილოგრამს იკლებთ. თანაც, ეს ხდება ჯანმრთელობის დაუზიანებლად და ორგანიზმისთვის ყველა იმ საჭირო ვიტამინისა და მინერალის მიწოდებით, რაც მისთვის სასიცოცხლოდ მნიშვნელოვანია. არ შეიძლება: ლუდის, ლიმონათის, ნამცხვრის, თეთრი პურის, კარტოფილის, შაქრის, ტკბილეულის მიღება. ასევე, ყოველდღიურად, აუცილებელია ერთი აბი პოლივიტამინი.

პირველი - მე-2 დღე
დღეში 1 ლიტრი რძე, 2 ნაჭერი შავი პური, 200 გრამი ხაჭო, ერთი ცალი ბანანი და ფორთოხალი.
მე-3 - მე-4 დღე
დილით: 1 ფინჯანი ყავა, 1 ნაჭერი შავი პური, ცოტა კარაქით და თაფლით, 100 გრამი ხაჭო.
სადილი: 1 პორცია ხორციანი ბულიონი, 1 ნაჭერი მოხარშული ხორცი, 1 ნაჭერი შავი პური.
სამხარი: 1 ჭიქა რძე, ან ჩაი თაფლით, 100 გრამი ხაჭო.
ვახშამი: 1 ნაჭერი მოხარშული ხორცი, ან თევზი, ან ორი კვერცხი; 1 ჭიქა კეფირი; 1 ნაჭერი შავი პური.
მე-5 - მე-6 დღე
საუზმე: ორი ვაშლი, 100 გრამი ხაჭო
სადილი: 1 ნაჭერი შავი პური, ბოსტნეულის წვნიანი ზეთით, სალათა.
სამხარი: 100 გრამი ხაჭო, კივისა და ფორთოხლის სალათა
ვახშამი: ჩაი თაფლით და 1 ნაჭერი შავი პური.
შემდეგი დღეები კი, ისევ ისე გაიმეორეთ, როგორც დაიწყეთ.скачать dle 11.3