კატალოგი
პოლიტიკა
ინტერვიუები
ამბები
საზოგადოება
მოდი, ვილაპარაკოთ
მოდა + დიზაინი
რელიგია
მედიცინა
სპორტი
კადრს მიღმა
კულინარია
ავტორჩევები
ბელადები
ბიზნესსიახლეები
გვარები
თემიდას სასწორი
იუმორი
კალეიდოსკოპი
ჰოროსკოპი და შეუცნობელი
კრიმინალი
რომანი და დეტექტივი
სახალისო ამბები
შოუბიზნესი
დაიჯესტი
ქალი და მამაკაცი
ისტორია
სხვადასხვა
ანონსი
არქივი
ნოემბერი 2018 (124)
ოქტომბერი 2018 (252)
სექტემბერი 2018 (209)
აგვისტო 2018 (267)
ივლისი 2018 (223)
ივნისი 2018 (244)

№21 სწრაფი შედეგი და წონის შესამჩნევი დაკლება ერთკვრიანი დიეტით

თათია ფარესაშვილი ნონა დათეშიძე


თუ დიეტის წესებს სწორად მიჰყვებით, არასასურველი წონის დაკლებას 7 დღეში შეძლებთ. გაითვალისწინეთ, რომ მომავალი დიეტის დაცვამდე, უნდა შეისვენოთ.

პირველი დღე
ბოსტნეულის კოქტეილის დღე
საუზმე: 3 ღერი ნიახურისა და 6 სტაფილოს წვენი.
ლანჩი: 3 ღერი ნიახურისა და 6 სტაფილოს წვენს დამატებული 1 პომიდორი
სადილი:  3 ღერი ნიახურისა და 6 სტაფილოს წვენს დამატებული დაჭრილი ოხრახუში და 1 სადილის კოვზი მზესუმზირის ზეთი, 100 გრამი შემწვარი ქათმის ფილე, 5 სადილის კოვზი მოხარშული სტაფილო და ბარდა.
ვახშამი:  3 ღერი ნიახურისა და 6 სტაფილოს წვენს დამატებული 1 სადილის კოვზი მზესუმზირის ზეთი, 2 ნაჭერი ორცხობილა ინდაურის ლორის 2 ნაჭრით, სალათის 2 ფურცელი.
მეორე დღე
თევზის დღე
საუზმე: კივის სალათა, ნახევარი ვაშლი, ნახევარი ფორთოხალი, 2 სადილის კოვზი სიმინდის მარცვლები, 2 სადილის კოვზი იოგურტით, 1 ჭიქა მინერალური წყალი.
სადილი: 200 გრამი მოხარშული თევზი, ლიმონის წვენით და სალათის ფურცლებით, 1 ჭიქა მინერალური წყალი.
ვახშამი: 200 გრამი ფოლგაში შემწვარი კალმახი და 1 ჭიქა მინერალური წყალი.
მესამე დღე
რძის კოქტეილის დღე
საუზმე: 1,5 ჭიქა დაბალკალორიულ რძეს შერეული 1 ცალი ბანანი, 4 სადილის კოვზი სიმინდის მარცვლები, ხილის იოგურტთან ერთად.
ლანჩი: 1,5 ჭიქა დაბალკალორიულ რძეს შერეული 1 ცალი ბანანი.
სადილი: 1,5 ჭიქა დაბალკალორიულ რძეს შერეული 1 ცალი ბანანი, პურის 2 ნაჭერი ჯემთან ერთად.
ვახშამი: 1,5 ჭიქა დაბალკალორიულ რძეს შერეული 1 ცალი ბანანი, 150 გრამი შემწვარი ქათმის ფილე, სალათის 4 ფურცელი 2 სადილის კოვზ ნატურალურ იოგურტთან ერთად.
მეოთხე დღე
ბროკოლის დღე
საუზმე: მაგრად მოხარშული კვერცხი, ნახევარი პომიდორი დაჭრილი ხახვით, 100 გრამი მოხარშული ბროკოლი, 1 ჭიქა მინერალური წყალი 3 სადილის კოვზი ლიმონის წვენით.
სადილი: 4 სადილის კოვზი მოხარშული თეთრი ბრინჯი, 200 გრამი მოხარშული ბროკოლი, 1 ჭიქა მჟავე კომბოსტოს წვენი.
ვახშამი: სალათა მომზადებული 100 გრამი მოხარშული ბროკოლითა და ნახევარი ქილა წითელი ლობიოთი, შეზავებული 1 ჩაის კოვზი ზეითუნის ზეთით, 1 ჭიქა მჟავე კომბოსტოს წვენი.
მეხუთე დღე
კარტოფილის დღე
საუზმე: 1 ჭიქა ბოსტნეულის წვენი და 1 ცალი მოხარშული კარტოფილი, 1 სადილის კოვზი კამით.
ლანჩი: 1 ჭიქა პომიდვრის წვენი, 2 ცალი მოხარშული კარტოფილი და 1 ნაჭერი ყველი, 1 სადილის კოვზ დაჭრილ ოხრახუშთან ერთად.
სადილი: 1 ჭიქა ბოსტნეულის წვენი, 1 ცალი გამომცხვარი კარტოფილი, 1 სადილის კოვზი კამით.
მეექვსე დღე
ხილის დღე
საუზმე: 1 ჭიქა ფორთოხლის წვენი, 2 ცალი მანდარინი, 1 ჭიქა იოგურტი.
სადილი: 1 ჭიქა გრეიპფრუტის წვენი, 50 გრამი მოხარშული ქათმის ფილე, 200 გრამი ახალი ხილის სალათა.
ვახშამი: 1 ჭიქა ხილის წვენი, 1 ნაჭერი პური, 1 ნაჭერი ქათმის ფილე სალათის ფურცლებით, ახალი ცოცხალი ხილი.
მეშვიდე დღე
ბრინჯის დღე
საუზმე: 7 ცალი მარწყვი, 1 ჭიქა მოხარშული ბრინჯი და 1 ჭიქა უშაქრო იოგურტი.
ლანჩი: 150 გრამი მოხარშული ქათმის ფილე, 1 ჭიქა მოხარშული ბრინჯი, 150 გრამი მოხარშული ბროკოლი, 1 ცალი ბულგარული წიწაკა.
სადილი: 7 ცალი  მარწყვი, 1 ჭიქა მოხარშული ბრინჯი, 1 ჭიქა ხილის წვენი.скачать dle 11.3