კატალოგი
პოლიტიკა
ინტერვიუები
ამბები
საზოგადოება
მოდი, ვილაპარაკოთ
მოდა + დიზაინი
რელიგია
მედიცინა
სპორტი
კადრს მიღმა
კულინარია
ავტორჩევები
ბელადები
ბიზნესსიახლეები
გვარები
თემიდას სასწორი
იუმორი
კალეიდოსკოპი
ჰოროსკოპი და შეუცნობელი
კრიმინალი
რომანი და დეტექტივი
სახალისო ამბები
შოუბიზნესი
დაიჯესტი
ქალი და მამაკაცი
ისტორია
სხვადასხვა
ანონსი
არქივი
ნოემბერი 2019 (105)
ოქტომბერი 2019 (245)
სექტემბერი 2019 (197)
აგვისტო 2019 (236)
ივლისი 2019 (209)
ივნისი 2019 (208)

„3 ექსპრეს-დიეტის“ ¹3 დიეტა

დიეტოლოგებმა მას „სწორი დიეტა“ უწოდეს. ის 14 დღე გრძელდება და, თუ ყველაფერს ზუსტად დაიცავთ, უმტკივნეულოდ და მყარად დაიკლებთ 5-7 კილოგრამს.

ამ დიეტის დაცვის დროს კატეგორიულად აუცილებელია დილის საუზმე: ყავა ან მწვანე ჩაი (1 კოვზი თაფლით), 1 ცალი მოხარშული კვერცხი, 1 ნაჭერი ტოსტი, 1 ნაჭერი ყველი (შეგიძლიათ ყველი ხაჭოთი ჩაანაცვლოთ). დანარჩენი დღის განმავლობაში კი ერთი და იმავე მენიუთი უნდა იკვებოთ მთელი 14 დღე: ხილის სალათა, ტოსტი, ჩაი, ყავა, მჭლე ხორცი, უცხიმო თევზი, ბოსტნეული, დიეტური რძის პროდუქტები.

პირველი დღე

სადილი: 150 გრამი მოხარშული მჭლე ხორცი უმი ან მოთუთქული ბოსტნეულის გარნირით; უშაქრო ჩაი, ყავა ან წყალი.

ვახშამი: 150 გრამი მოხარშული თევზი, თითო ცალი კიტრისა და პომიდვრის სალათა, 1 ნაჭერი ტოსტი; მწვანე ჩაი უშაქროდ.

შუალედებში – ხილი. წყალი – 2 ლიტრამდე.

მეორე დღე

სადილი: უცხიმოდ მოხარშული ბრინჯი ძალიან ცოტა მარილით, ხილის სალათა; უშაქრო ყავა ან ჩაი.

ვახშამი: 150 გრამი მოხარშული უცხიმო ხორცი (ფრინველის ან საქონლის) ბოსტნეულის გარნირით, 1 ჩის ჭიქა უცხიმო კეფირი.

შუალედებში – იგივე.

მესამე დღე

სადილი: მოხარშული თევზი – თინუსი; ბოსტნეულის სალათა; 1 ცალი გრეიპფრუტი.

ვახშამი: რაგუ ბოსტნეულითა და მოხარშული მჭლე ხორცით; 1 ჩაის ჭიქა გაზგასული მინერალური წყალი. 

შუალედებში – იგივე.

მეოთხე დღე

სადილი: 2 ცალი მოხარშული კვერცხი; 100 გრამი უცხიმო ხაჭო; 1 ცალი პომიდორი, 1 ნაჭერი ტოსტი; უშაქრო მწვანე ჩაი ან ყავა.

ვახშამი: მოხარშული წიწილა; ისპანახი; 1 ცალი ვაშლი; გაზგასული მინერალური წყალი.

შუალედებში – იგივე.

მეხუთე დღე

სადილი: უცხიმო ყველის ასორტი (3-4 პატარა ნაჭერი); ისპანახის სუპ-პიურე, თითო ცალი პომიდვრისა და კიტრის სალათა ყველანაირი მწვანილით; უშაქრო ყავა.

ვახშამი: 150 გრამი უცხიმო ხაჭო; ბოსტნეულის სალათა; უშაქრო მწვანე ჩაი.

შუალედებში – იგივე.

მეექვსე დღე

სადილი: ფრინველის მოშუშული ხორცი; ბოსტნეულის სალათა; 1 ცალი გრეიპფრუტი; ყავა.

ვახშამი: 300 გრამი ხილის ასორტი, ჩაი.

შუალედებში – იგივე.

მეშვიდე დღე

სადილი: მოხარშული ფრინველის ხორცი ცოცხალი ბოსტნეულის გარნირით; 1 ჩაის ჭიქა კეფირი, 1 ცალი გრეიპფრუტი.

ვახშამი: მოხარშული ხბოს ხორცი მოთუთქული ბოსტნეულის გარნირით. 1 ცალი ვაშლი. უშაქრო მწვანე ჩაი.

შუალედებში – იგივე.

თითოეული ულუფის რაიოდენობა არ უნდა აღემატებოდას 250-300 გრამს, ბოლო კვება კი არ უნდა გადააცილოთ 18 საათს. თუ დაძინებამდე ძალიან მოგშივდათ, მიირთვით 1 ცალი ვაშლი, 1 ჭიქა მაწონი, 1 ცალი უმი სტაფილო ან 1 ცალი უმი ბულგარული წიწაკა.

მერვე დღიდან მეთოთხმეტე დღის ჩათვლით, თავიდან ბოლომდე გაიმეორებთ პირველ 7 დღეს.

ამ დიეტის განმეორება შეიძლება მხოლოდ 2-3-კვირიანი შუალედის შემდეგ.

скачать dle 11.3