კატალოგი
პოლიტიკა
ინტერვიუები
ამბები
საზოგადოება
მოდი, ვილაპარაკოთ
მოდა + დიზაინი
რელიგია
მედიცინა
სპორტი
კადრს მიღმა
კულინარია
ავტორჩევები
ბელადები
ბიზნესსიახლეები
გვარები
თემიდას სასწორი
იუმორი
კალეიდოსკოპი
ჰოროსკოპი და შეუცნობელი
კრიმინალი
რომანი და დეტექტივი
სახალისო ამბები
შოუბიზნესი
დაიჯესტი
ქალი და მამაკაცი
ისტორია
სხვადასხვა
ანონსი
არქივი
ნოემბერი 2019 (108)
ოქტომბერი 2019 (245)
სექტემბერი 2019 (197)
აგვისტო 2019 (236)
ივლისი 2019 (209)
ივნისი 2019 (208)

„3 ექსპრეს-დიეტა“

¹2 – ცილოვანი დიეტა

როგორც წინა ნომერში შეგპირდით, დღეს გთავაზობთ „3 ექსპრეს-დიეტის“ მეორე ვარიანტს, რომელსაც პირობითად „ცილოვანი დიეტა“ ვუწოდეთ, რადგან მასში შემავალი პროდუქტების უმრავლესობა ჭარბად შეიცავს ცილებს.

წინა დიეტისგან განსხვავებით, რომელიც 7 დღეს გრძელდებოდა, ცილოვანი დიეტის დაცვა 10 დღის განმავლობაში მოგიწევთ და 3-დან 5 კილოგრამამდე დაიკლებთ.

ცილოვანი დიეტის დროს თითოეულ ჯერზე უნდა მიირთვათ მცირე რაოდენობის საკვები და, რაც შეიძლება ხშირად.

პირველ, მესამე, მეხუთე, მეშვიდე და მეცხრე დღეს საუზმისთვის შეგიძლიათ შეარჩიოთ თქვენთვის სასურველი ვარიანტი: 100 გრამი ხაჭო და 1 კვერცხის ომლეტი ან 1 ჩაის ჭიქა უცხიმო კეფირი (ან მაწონი) და 1 ცალი მოხარშული კვერცხი. ამ ულუფის ნახევარი მიირთვით დილით, გაღვიძებისთანავე, ნახევარი კი – სამსახურში წასვლის წინ (თუ არ მუშაობთ – 1-2 საათის შემდეგ).

ლანჩი – ბოსტნეულის სალათა, 1 ჩაის ჭიქა გაზგასული მინერალური წყალი.

სადილი – 250 გრამი გამომცხვარი ან მოხარშული თევზი; 1 საათის შემდეგ კი – 100 გრამი მოხარშული ბრინჯი ან წიწიბურა (უცხიმოდ და ძალიან ცოტა მარილით) და 1 ჩაის ჭიქა ახალგამოწურული ხილის წვენი (უშაქროდ, ცოტა წყალში გაზავებული).

სამხარი – მწვანე სალათა, 1 ცალი მოხარშული კვერცხი და 100 გრამი კრევეტები.

ვახშამი – 1 მოზრდილი ნაჭერი საქონლის ხორცის სტეიკი (მჭლე) და ბოსტნეულის სალათა (ბოსტნეული თქვენი სურვილისამებრ შეარჩიეთ).

მეორე, მეოთხე, მეექვსე, მერვე და მეათე დღეს:

საუზმე – 1 ჩაის ჭიქა კეფირში დამბალი 2 სადილის კოვზი „ჰერკულესი“; 1 ნაჭერი ტოსტი და 1 ნაჭერი უცხიმო ყველი.

ლანჩი – სენდვიჩი მოხარშული უცხიმო თევზითა და მწვანილით ან 400 გრამი უცხიმო კეფირი.

სადილი – უცხიმო საქონლის ხორცის სტეიკი (1 ნაჭერი) და კიტრისა და პომიდვრის ან გრილზე მომზადებული ბოსტნეულის სალათა.

სამხარი – 1 ჩაის ჭიქა უცხიმო იოგურტი და 2 ცალი კიტრის სალათა ნიახურით, ოხრახუშითა და კამით (უმარილოდ); შეგიძლიათ, კიტრი ჩაანაცვლოთ 100 გრამი უცხიმო და უმარილო ყველით.

ვახშამი – 150 გრამი გამომცხვარი უცხიმო თევზი ან ამდენივე მოხარშული ქათმის ან ინდაურის ფილე; 1 ჩაის ჭიქა გაზგასული მინერალური წყალი.

შუალედებში შეგიძლიათ მიირთვათ 150-200 გრამი ნებისმიერი ხილი.

წყალი, ტრადიციულად, დღეში 2 ლიტრამდე.

скачать dle 11.3