კატალოგი
პოლიტიკა
ინტერვიუები
ამბები
საზოგადოება
მოდი, ვილაპარაკოთ
მოდა + დიზაინი
რელიგია
მედიცინა
სპორტი
კადრს მიღმა
კულინარია
ავტორჩევები
ბელადები
ბიზნესსიახლეები
გვარები
თემიდას სასწორი
იუმორი
კალეიდოსკოპი
ჰოროსკოპი და შეუცნობელი
კრიმინალი
რომანი და დეტექტივი
სახალისო ამბები
შოუბიზნესი
დაიჯესტი
ქალი და მამაკაცი
ისტორია
სხვადასხვა
ანონსი
არქივი
ნოემბერი 2020 (103)
ოქტომბერი 2020 (210)
სექტემბერი 2020 (204)
აგვისტო 2020 (249)
ივლისი 2020 (204)
ივნისი 2020 (249)

„პრასი“, ანუ ბრენდები

„სმა-ჭამა დიდად შესარგი…“

როგორც ინგლისურენოვანი გამოცემა Commercial Times–ი გვაუწყებს, ჩვენს სამშობლოში სწრაფი კვების რესტორნების ქსელი SUBWAY შემოდის. მეტიც, როგორც ამერიკაში, თურმე, ისე საქართველოშიც კომპანია მთავარ კონკურენტად „მაკდონალდსის“ ქსელს მიიჩნევს.

ჩვენ არ ვიცით, რას შეჰმატებს ამ ჩვენს ბიუჯეტს აშშ-ის სწრაფი კვების უმსხვილესი ქსელი, მაგრამ ფაქტია, რომ SUBWAY „შრომის კოდექსში“ შეტანილ ცვლილებებს არ შეუშინდა .

მაგრამ ჩვენი კუჭისთვის სასიხარულო ამბები მხოლოდ ამით არ ამოიწურება: ჯერ კიდევ 2012 წელს გვაუწყეს, რომ მიმდინარე წელს კიდევ ერთი ამერიკული ბრენდი Wendy’s-ი დაგვაფასებს (გახსნით, რასაკვირველია). ხოლო „ბურგერ კინგი“ ხომ უკვე ფუნქციონირებს და ფუნქციონირებს (მალე ბათუმშიც გაიხსნებაო). 

ერთი სიტყვით, საქმე სანახევროდ გაკეთებულია (სანახევროდ, რადგან საქართველოს ნახევარ მილიონამდე მოქალაქე სახელმწიფოს შემწეობის იმედადაა): პრასი, ამ კონკრეტულ შემთხვევაში, სწრაფი კვების მსოფლიო ბრენდებია გვაქვენ, ახლა საქმე ჯიბეების შევსებაზეა.

скачать dle 11.3