კატალოგი
პოლიტიკა
ინტერვიუები
ამბები
საზოგადოება
მოდი, ვილაპარაკოთ
მოდა + დიზაინი
რელიგია
მედიცინა
სპორტი
კადრს მიღმა
კულინარია
ავტორჩევები
ბელადები
ბიზნესსიახლეები
გვარები
თემიდას სასწორი
იუმორი
კალეიდოსკოპი
ჰოროსკოპი და შეუცნობელი
კრიმინალი
რომანი და დეტექტივი
სახალისო ამბები
შოუბიზნესი
დაიჯესტი
ქალი და მამაკაცი
ისტორია
სხვადასხვა
ანონსი
არქივი
ნოემბერი 2019 (54)
ოქტომბერი 2019 (245)
სექტემბერი 2019 (197)
აგვისტო 2019 (236)
ივლისი 2019 (209)
ივნისი 2019 (208)

მარტივი დიეტა

ეს დიეტა მოიცავს ოთხჯერად კვებას. მისი დაცვის შემდეგ მაღლდება საერთო ტონუსი, ორგანიზმი თავისუფლდება უსარგებლო და მავნე ნივთიერებებისგან.
რჩევა: ამ დიეტის დროს აუცილებელია მცენარეული ცხიმის მიღება. მათი სრული უგულებელყოფა ვნებს ჯანმრთელობას.
აუცილებელი პირობა: მთლიანად გამორიცხეთ ცხოველური წარმოშობის ცხიმები და ნებისმიერი სხვა პროდუქტი.
მოქმედების პრინციპი: რაციონი ძირითადად შედგება ბურღულეულის, ბოსტნეულის, ხილისა და მცირეოდენი მცენარეული ცხიმისგან.
მოსალოდნელი შედეგი: ორ კვირაში სამუდამოდ დაემშვიდობებით ზედმეტ 6 კილოგრამს.
საუზმისთვის შეგიძლიათ, შეარჩიოთ თქვენთვის სასურველი ვარიანტი: ა) წყალზე მოხარშული ხორბლის ან „ჰერკულესის“ ფაფა; ბ) ბოლოკისა და სტაფილოს სალათა; გ) მოხარშული ჭარხალი მწვანილებითა და ცოტაოდენი ზეთით; დ) ცეხვილი შავი პურის 3 პატარა ნაჭერი და ყაბაყის „ხიზილალა“; ე) მოთუთქული ბოსტნეულის სალათა მწვანილით (თითოეული ვარიანტი არ უნდა აღემატებოდეს 200 გრამს). სასმელებიდან – ბალახეულის ჩაი და ხილის წვენი.
სადილში აუცილებლად უნდა შეიტანოთ ვეგეტარიანული სუპი და სალათა. შეარჩიეთ ვარიანტები: ა) უხორცო ბორშჩი სოკოთი და უმი კომბოსტოსა და სტაფილოს სალათა; ბ) ჭარხლის წვნიანი და ვაშლისა და სტაფილოს სალათა მწვანილით; გ) კარტოფილის სუპი და კიტრისა და სალათის ფოთლების სალათა მწვანე ხახვითა და კამით.
სამხარზე შეგიძლიათ, მიირთვათ: ა) აირღუმელში გამომცხვარი ვაშლი; ბ) მოშუშული სოკო და კარტოფილი; გ) ბოსტნეულის კატლეტი.
ვახშამი არ უნდა გადააცილოთ საღამოს 6 საათს. შეგიძლიათ, მიირთვათ: ა) ბრინჯი სოკოთი; ბ) მოხარშული კარტოფილი და კიტრის მწნილი; გ) მანანის ბურღულის ან „ჰერკულესის“ ფაფა თაფლითა და ქიშმიშით.
არ დაგავიწყდეთ, რომ საუზმისა და ვახშმის რაოდენობა არ უნდა აღემატებოდეს 200 გრამს, სადილი და სამხარი კი – 300 გრამს.

скачать dle 11.3