კატალოგი
პოლიტიკა
ინტერვიუები
ამბები
საზოგადოება
მოდი, ვილაპარაკოთ
მოდა + დიზაინი
რელიგია
მედიცინა
სპორტი
კადრს მიღმა
კულინარია
ავტორჩევები
ბელადები
ბიზნესსიახლეები
გვარები
თემიდას სასწორი
იუმორი
კალეიდოსკოპი
ჰოროსკოპი და შეუცნობელი
კრიმინალი
რომანი და დეტექტივი
სახალისო ამბები
შოუბიზნესი
დაიჯესტი
ქალი და მამაკაცი
ისტორია
სხვადასხვა
ანონსი
არქივი
ნოემბერი 2020 (103)
ოქტომბერი 2020 (210)
სექტემბერი 2020 (204)
აგვისტო 2020 (249)
ივლისი 2020 (204)
ივნისი 2020 (249)

„მანჩესტერის” ახალი სპონსორი

2014-2015 წლების სეზონიდან ინგლისის ყველაზე ტიტულოვან კლუბს, „მანჩესტერ იუნაიტედს,” ახალი სპონსორი ეყოლება – ამერიკულმა ავტოგიგანტმა „ჯენერალ მოტორსმა” უკვე გააფორმა კონტრაქტი კლუბის ხელმძღვანელებთან. შვიდწლიანი კონტრაქტის თანახმად, კლუბი, საერთო ჯამში, 559 მილიონ ამერიკულ დოლარს მიიღებს: პირველ სეზონში – 70 მილიონს, შემდგომ კი ეს თანხა, ყოველი ახალი სეზონის დაწყებისთანავე, 2,1 პროცენტით გაიზრდება. „ჯენერალ მოტორსის” არჩევნის სისწორეში დასარწმუნებლად საკმარისია, შეგახსენოთ, რომ „მანჩესტერ იუნაიტედის” ოფიციალურად დარეგისტრირებული ფანების რაოდენობა მსოფლიოში 660 მილიონი ადამიანია.

скачать dle 11.3