კატალოგი
პოლიტიკა
ინტერვიუები
ამბები
საზოგადოება
მოდი, ვილაპარაკოთ
მოდა + დიზაინი
რელიგია
მედიცინა
სპორტი
კადრს მიღმა
კულინარია
ავტორჩევები
ბელადები
ბიზნესსიახლეები
გვარები
თემიდას სასწორი
იუმორი
კალეიდოსკოპი
ჰოროსკოპი და შეუცნობელი
კრიმინალი
რომანი და დეტექტივი
სახალისო ამბები
შოუბიზნესი
დაიჯესტი
ქალი და მამაკაცი
ისტორია
სხვადასხვა
ანონსი
არქივი
ივნისი 2019 (157)
მაისი 2019 (254)
აპრილი 2019 (201)
მარტი 2019 (208)
თებერვალი 2019 (255)
იანვარი 2019 (209)

„ხეტაფეს” უჩვეულო მოწოდება

ესპანურმა საფეხბურთო კლუბმა „ხეტაფემ”, რომლის თამაშებს გასული სეზონის სტატისტიკური მონაცემების შეჯამებით, ყველაზე ცოტა მაყურებელი ესწრებოდა, ქომაგთა მოსაზიდად სტადიონზე ახალი კამპანია წამოიწყო. ვიდეორგოლში, რომელიც ანხელ ტორესმა გადაიღო და რომელიც კლუბის მარკეტინგის დირექტორს, ხოსე ანტონიო კუვეტოს დიდად არ მოეწონა, ქომაგებს მოუწოდებენ მუნიციპალურ კლინიკებს მიაკითხონ და სპერმის დონორები გახდნენ, რათა ამით გაიზარდოს მაყურებლის რაოდენობა ადგილობრივ სტადიონზე.

скачать dle 11.3